- Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο Παναγιώτατος Πατριάρχης μας κ.κ. Βαρθολομαίος στο εμπνευσμένο μηνυμά του προς το Συνέδριο πολλοί συνάνθρωποί μας, ιδιαιτέρως νέοι, αποδίδουν στην ενασχόλησή τους με τις σύγχρονες τεχνολογίες οντολογική διάσταση. Η ποιμαντική της αγίας μας Εκκλησίας καθώς και κάθε εκπαιδευτική διαδικασία, οφείλει να χρησιμοποιεί τις νέες τεχνολογίες ως μέσο διαποιμάνσεως και επικοινωνίας όχι όμως ως αυτοσκοπό με οντολογικές προσδοκίες οι οποίες σύντομα διαψεύδονται. Θεωρείται επομένως, απαραίτητη προϋπόθεση η προσωποκεντρική προσέγγιση και ο σωτηριολογικός προσανατολισμός της ορθόδοξης ποιμαντικής και εκπαίδευσης για να είναι εφικτή και δημιουργική η χρήση των νέων τεχνολογιών. (Παναγιώτατος)
- Τίθεται ο προβληματισμός αν μπορούμε ανενδοίαστα να αποδεχόμαστε την τεχνολογική πρόκληση χωρίς να φοβόμαστε τις επιδράσεις της πάνω στο ανθρώπινο πρόσωπο ή γενικότερα στις αρχές και τις αξίες της Ορθόδοξης Παράδοσης. Είναι γεγονός ότι η Εκκλησία μπροστά στην τεχνολογική πρόκληση δεν φαίνεται να έχει πολλά περιθώρια επιλογών. Τα τεχνολογικά προϊόντα εμπερικλείουν, πέρα από τα ενεργετικά, και αρνητικά στοιχεία, αλλ᾿ η αθέατη πτυχή αυτών των ποιοτήτων, συνδέεται ουσιαστικά με τον άνθρωπο και την ελευθερία του, και είναι αδικο να απορρίπτουμε ή να ενοχοποιούμε γι᾿ αυτό την επιστήμη και τον πολιτισμό. Εδώ αποκτά ουσιαστική επικαιρότητα το πρόβλημα της πνευματικής μεταλλαγής του σύγχρονου ανθρώπου, που με τα δώρα του Αγίου Πνεύματος αποκαθαίρεται, εξαγιάζεται και δίνει νόημα και περιεχόμενο και σ’ αυτά τα προϊόντα της ύλης, της τεχνολογίας και του πολιτισμού. (Γιούλτσης)
- Ο όρος «ηλεκτρονική μάθηση» δηλώνει το σύνολο των ηλεκτρονικώς υποστηριζομένων μορφών παιδείας, το οποίο καλύπτει ένα φάσμα εφαρμογών, συστημάτων και μια ποικιλία τρόπων αξιοποίησης τους στη διδασκαλία και μελέτη. Είναι σαφές ότι απαιτείται διαθεσιμότητα εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή. Γι’ αυτό επικροτείται αφενός μεν η δημιουργία ειδικών ψηφιακών πληροφοριακών χώρων αφετέρου δε η αξιοποίηση των ήδη υπαρχόντων για μαθησιακούς και ποιμαντικούς σκοπούς. (Νικολόπουλος)
- Με την ραγδαία εξέλιξη της
τεχνολογίας ανεπαίσθητα πραγματοποιήθηκε η μετάβαση από τον παραδοσιακό
πίνακα στον διαδραστικό, ο οποίος διευρύνει τις δυνατότητες του κλασικού
πίνακα προσφέροντας ψηφιακές προεκτάσεις, υποστηρίζοντας την αλληλεπίδραση
και παρέχοντας έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο διάδρασης
με ψηφιακό υλικό και πολυμέσα σ’
ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον. Με αυτά τα δεδομένα θεωρείται θετική η χρήση του στην εκπαίδευση και στην ποιμαντικη διότι ο διαδραστικός πίνακας συμβάλει και ευνοεί τη συνεργατική μάθηση, προωθεί τις μαθησιακές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των συμμετεχόντων, αυξάνει την ενεργητική συμμετοχή του μαθητή στην επιλογή και διαμόρφωση των πληροφοριών και στη διατύπωση υποθέσεων, ώστε να οικοδομήσει ενεργητικά τη γνώση του. (Μητροπούλου) - Είναι γεγονός ότι το διαδίκτυο σήμερα αποτελεί κυρίαρχο τόπο για να συναντήσουμε τους περισσότερους νέους ανθρώπους. Πρέπει, ωστόσο, να πάμε εμείς σ’ αυτούς ως ποιμένες και εκπαιδευτικοί όπως ο Χριστός επισκέφθηκε τη Σαμαρείτιδα στον τόπο της δίψας της, επισκέφθηκε τον Λάζαρο στο τόπο της ταφής του, επισκέφθηκε τον παράλυτο, τον τυφλό, τον Ματθαίο κ.α. στον τόπο της δοκιμασίας τους. Να πάμε να συναντήσουμε τους νέους ανθρώπους όχι ως ειδήμονες ή ως σωτήρες αλλά με σκοπό να σκύψουμε να τους ακούσωμε, να τους δώσουμε το λόγο και τόπο μέσα από την ψηφιακή και διαδικτυακή τεχνολογιά για να μπορέσουν με τον τρόπο τους να εκφραστούν, διότι στους ανθρώπους δεν πρέπει να μιλάμε στη γλώσσα που εμείς θέλουμε αλλά στη γλώσσα που αυτοί καταλαβαίνουν.
- Σε μια εποχή διαιρέσεων και φανατισμών, το μάθημα των θρησκευτικών, αλλά και η ορθόδοξη αγωγή στο πλαίσιο της εκκλησιαστικής ποιμαντικής, καλείται να αξιοποιήσει κάθε προσφερόμενο μέσο για την προώθηση της αλληλογνωριμίας, της αλληλοκατανόησης και της καταλλαγής. Η καλή χρήση των νέων τεχνολογιών και των προηγμένων συνεργατικών εργαλείων του διαδικτύου μπορεί να υποστηρίξει σημαντικά την έρευνα, τη μελέτη, την κατανόηση της ορθόδοξης ιστορίας και παράδοσης, αλλά και ζητημάτων που αφορούν στο θρησκευτικό φαινόμενο που έχουν πανανθρώπινη σημασία. Η Εκκλησία και η θεολογία μιλά για στάση αξιοποίησης και όχι αφομοίωσης ή υποταγής, με διάκριση και ιεράρχηση των σκοπών και των μέσων, με κεντρικό στόχο την ανθρώπινη προκοπή και τελείωση.
- Τέλος, υπογραμμίζεται αυτό το οποίο ανέφερε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Ευγένιος κατά την κήρυξη των εργασιών του Συνεδρίου μας, ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία και Θεολογία δεν αντιπαρατέθηκε ποτέ στην εξέλιξη της τεχνολογίας, διότι πιστεύει και ελπίζει πάντοτε στη θεία πρόνοια και διακυβέρνηση του κόσμου, του ανθρώπου και της ιστορίας του και επικροτεί όλα τα θετικά επιτεύγματα της ανθρώπινης τεχνολογίας, επιβεβαιώνοντας το λόγο του Κυρίου «Θαρσεῖτε ἐγώ νενίκητα τόν κόσμον» (Ιωάν. 16,33).
Ἐκ μέρους γὰρ γινώσκομεν καὶ ἐκ μέρους προφητεύομεν· ὅταν δὲ ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ ἐκ μέρους καταργηθήσεται. Ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν, ὡς νήπιος ἐφρόνουν, ὡς νήπιος ἐλογιζόμην· ὅτε δὲ γέγονα ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου. Βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι' ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι, τότε δὲ πρόσωπον πρὸς πρόσωπον· ἄρτι γινώσκω ἐκ μέρους, τότε δὲ ἐπιγνώσομαι καθὼς καὶ ἐπεγνώσθην. Νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη (Πρός Κορινθίους A' 13,9-13).
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- Άρθρα-Μελέτες-Ομιλίες
- Αγιολόγιον
- Ανθολόγιον
- φωτογραφήματα
- διαΚρητικά
- Μουσικόραμα
- Σκέψεις
- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
- Βιβλία
- Περιοδικά
- Θρησκευτικά
- Θεολογία
- Θεολογικά
- ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
- Πνευματικοί λόγοι
- Eἰς ὀσμήν εὐωδίας πνευματικῆς καί ἄλλα κείμενα
- Ορθοδοξία
- Εκκλησία
- Πολιτική
- Κοινωνική θεωρία
- Πολιτισμός
- Τέχνη
- Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Κατηχητικός Λόγος
- ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ, ΛΟΓΟΣ ΙΕ΄
- Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, Ἡ ἐπικαιρότης τοῦ ἀνθρωπολογικοῦ στοχασμοῦ
- π.Γ. Μεταλληνός, Ησυχαστές και Ζηλωτές
- ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΚΥΔΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΜΟΣΧΟΝΗΣΙΩΝ (19ος αι – 1922)
- Περί του ιστολογίου
- Αρχική σελίδα
Blog Stats
Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010
ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ 17ου ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΥ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Αρχείο
-
►
2024
(183)
- ► Νοεμβρίου 2024 (2)
- ► Οκτωβρίου 2024 (11)
- ► Σεπτεμβρίου 2024 (24)
- ► Αυγούστου 2024 (34)
- ► Ιουλίου 2024 (22)
- ► Ιουνίου 2024 (31)
- ► Μαΐου 2024 (25)
- ► Απριλίου 2024 (5)
- ► Μαρτίου 2024 (5)
- ► Φεβρουαρίου 2024 (10)
- ► Ιανουαρίου 2024 (14)
-
►
2023
(177)
- ► Δεκεμβρίου 2023 (12)
- ► Νοεμβρίου 2023 (7)
- ► Οκτωβρίου 2023 (14)
- ► Σεπτεμβρίου 2023 (20)
- ► Αυγούστου 2023 (41)
- ► Ιουλίου 2023 (16)
- ► Ιουνίου 2023 (6)
- ► Μαΐου 2023 (11)
- ► Απριλίου 2023 (8)
- ► Μαρτίου 2023 (15)
- ► Φεβρουαρίου 2023 (11)
- ► Ιανουαρίου 2023 (16)
-
►
2022
(270)
- ► Δεκεμβρίου 2022 (18)
- ► Νοεμβρίου 2022 (12)
- ► Οκτωβρίου 2022 (17)
- ► Σεπτεμβρίου 2022 (33)
- ► Αυγούστου 2022 (16)
- ► Ιουλίου 2022 (6)
- ► Ιουνίου 2022 (12)
- ► Μαΐου 2022 (32)
- ► Απριλίου 2022 (38)
- ► Μαρτίου 2022 (21)
- ► Φεβρουαρίου 2022 (37)
- ► Ιανουαρίου 2022 (28)
-
►
2021
(173)
- ► Δεκεμβρίου 2021 (11)
- ► Νοεμβρίου 2021 (7)
- ► Οκτωβρίου 2021 (3)
- ► Σεπτεμβρίου 2021 (8)
- ► Αυγούστου 2021 (3)
- ► Ιουλίου 2021 (2)
- ► Ιουνίου 2021 (5)
- ► Μαΐου 2021 (11)
- ► Απριλίου 2021 (31)
- ► Μαρτίου 2021 (31)
- ► Φεβρουαρίου 2021 (28)
- ► Ιανουαρίου 2021 (33)
-
►
2020
(342)
- ► Δεκεμβρίου 2020 (42)
- ► Νοεμβρίου 2020 (16)
- ► Οκτωβρίου 2020 (5)
- ► Σεπτεμβρίου 2020 (15)
- ► Αυγούστου 2020 (3)
- ► Ιουλίου 2020 (12)
- ► Ιουνίου 2020 (11)
- ► Μαΐου 2020 (42)
- ► Απριλίου 2020 (65)
- ► Μαρτίου 2020 (84)
- ► Φεβρουαρίου 2020 (28)
- ► Ιανουαρίου 2020 (19)
-
►
2019
(423)
- ► Δεκεμβρίου 2019 (30)
- ► Νοεμβρίου 2019 (21)
- ► Οκτωβρίου 2019 (38)
- ► Σεπτεμβρίου 2019 (56)
- ► Αυγούστου 2019 (55)
- ► Ιουλίου 2019 (65)
- ► Ιουνίου 2019 (43)
- ► Μαΐου 2019 (19)
- ► Απριλίου 2019 (21)
- ► Μαρτίου 2019 (31)
- ► Φεβρουαρίου 2019 (24)
- ► Ιανουαρίου 2019 (20)
-
►
2018
(318)
- ► Δεκεμβρίου 2018 (32)
- ► Νοεμβρίου 2018 (43)
- ► Οκτωβρίου 2018 (42)
- ► Σεπτεμβρίου 2018 (66)
- ► Αυγούστου 2018 (17)
- ► Ιουλίου 2018 (23)
- ► Ιουνίου 2018 (18)
- ► Μαΐου 2018 (25)
- ► Απριλίου 2018 (11)
- ► Μαρτίου 2018 (11)
- ► Φεβρουαρίου 2018 (18)
- ► Ιανουαρίου 2018 (12)
-
►
2017
(227)
- ► Δεκεμβρίου 2017 (21)
- ► Νοεμβρίου 2017 (25)
- ► Οκτωβρίου 2017 (39)
- ► Σεπτεμβρίου 2017 (46)
- ► Αυγούστου 2017 (3)
- ► Ιουλίου 2017 (23)
- ► Ιουνίου 2017 (13)
- ► Μαΐου 2017 (9)
- ► Απριλίου 2017 (12)
- ► Μαρτίου 2017 (11)
- ► Φεβρουαρίου 2017 (9)
- ► Ιανουαρίου 2017 (16)
-
►
2016
(208)
- ► Δεκεμβρίου 2016 (15)
- ► Νοεμβρίου 2016 (15)
- ► Οκτωβρίου 2016 (13)
- ► Σεπτεμβρίου 2016 (23)
- ► Αυγούστου 2016 (2)
- ► Ιουλίου 2016 (19)
- ► Ιουνίου 2016 (15)
- ► Μαΐου 2016 (23)
- ► Απριλίου 2016 (26)
- ► Μαρτίου 2016 (27)
- ► Φεβρουαρίου 2016 (18)
- ► Ιανουαρίου 2016 (12)
-
►
2015
(269)
- ► Δεκεμβρίου 2015 (27)
- ► Νοεμβρίου 2015 (26)
- ► Οκτωβρίου 2015 (25)
- ► Σεπτεμβρίου 2015 (25)
- ► Αυγούστου 2015 (23)
- ► Ιουλίου 2015 (43)
- ► Ιουνίου 2015 (30)
- ► Μαΐου 2015 (12)
- ► Απριλίου 2015 (17)
- ► Μαρτίου 2015 (12)
- ► Φεβρουαρίου 2015 (13)
- ► Ιανουαρίου 2015 (16)
-
►
2014
(236)
- ► Δεκεμβρίου 2014 (30)
- ► Νοεμβρίου 2014 (17)
- ► Οκτωβρίου 2014 (25)
- ► Σεπτεμβρίου 2014 (16)
- ► Αυγούστου 2014 (8)
- ► Ιουλίου 2014 (18)
- ► Ιουνίου 2014 (29)
- ► Μαΐου 2014 (22)
- ► Απριλίου 2014 (22)
- ► Μαρτίου 2014 (20)
- ► Φεβρουαρίου 2014 (14)
- ► Ιανουαρίου 2014 (15)
-
►
2013
(331)
- ► Δεκεμβρίου 2013 (22)
- ► Νοεμβρίου 2013 (24)
- ► Οκτωβρίου 2013 (23)
- ► Σεπτεμβρίου 2013 (35)
- ► Αυγούστου 2013 (11)
- ► Ιουλίου 2013 (14)
- ► Ιουνίου 2013 (33)
- ► Μαΐου 2013 (45)
- ► Απριλίου 2013 (29)
- ► Μαρτίου 2013 (33)
- ► Φεβρουαρίου 2013 (28)
- ► Ιανουαρίου 2013 (34)
-
►
2012
(406)
- ► Δεκεμβρίου 2012 (49)
- ► Νοεμβρίου 2012 (24)
- ► Οκτωβρίου 2012 (22)
- ► Σεπτεμβρίου 2012 (40)
- ► Αυγούστου 2012 (1)
- ► Ιουλίου 2012 (29)
- ► Ιουνίου 2012 (33)
- ► Μαΐου 2012 (35)
- ► Απριλίου 2012 (59)
- ► Μαρτίου 2012 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2012 (34)
- ► Ιανουαρίου 2012 (39)
-
►
2011
(515)
- ► Δεκεμβρίου 2011 (21)
- ► Νοεμβρίου 2011 (30)
- ► Οκτωβρίου 2011 (39)
- ► Σεπτεμβρίου 2011 (36)
- ► Αυγούστου 2011 (43)
- ► Ιουλίου 2011 (23)
- ► Ιουνίου 2011 (57)
- ► Μαΐου 2011 (60)
- ► Απριλίου 2011 (81)
- ► Μαρτίου 2011 (36)
- ► Φεβρουαρίου 2011 (49)
- ► Ιανουαρίου 2011 (40)
-
▼
2010
(594)
- ► Δεκεμβρίου 2010 (54)
- ► Νοεμβρίου 2010 (35)
-
▼
Οκτωβρίου 2010
(53)
- Περιλήψεις εισηγήσεων 17ου Παγκρητίου Θεολογικού Σ...
- Η μαντινάδα της Α.Θ.Π. του Οικ. Πατριάρχου κ.κ. Β...
- ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ 17ου ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΥ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
- Ολοκληρώθηκε το ετήσιο Παγκρήτιο Θεολογικό Συνέδρι...
- Μήνυμα της Α.Θ.Π. του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ....
- Μνήμη Ἁγίας Σκέπης τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου
- Ανθολόγιον 51: Κλίμαξ(περί απροσπαθείας)
- Γέρων Πανάρετος Φιλοθεΐτης, Διήγησις περὶ κατακρίσεως
- ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΣΣΕΣ
- Πώς να αλλάξουμε τη ρότα;
- Ανθολόγιον 50: πρώην μητρ. Ελβετίας Δαμασκηνός (Πα...
- Διαβάσαμε και προτείνουμε...
- Κοινωνική Οντολογία και θρησκευτικές παραδόσεις (Κ...
- Ανθολόγιον 49: π.Νικόλαος Λουδοβίκος(κριτική στον ...
- Β. Μαρκεζίνης: «Μία Νέα Εξωτερική Πολιτική για την...
- ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒ...
- Στο Ηράκλειο απόψε ο Β.Μαρκεζίνης για την παρουσί...
- Η γνωσιολογία των συλλογικών ταυτοτήτων - Οι νεότε...
- ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: 15η Παρουσίαση Εκκλησιαστικών Ειδών (...
- ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ Η ΚΡΙΣΗ(Θ.Ι.ΖΙΑΚΑΣ-π.Ν.ΛΟ...
- αποκόμματα 4
- ΑΠΟ ΤΗ ΣΜΥΡΝΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ-ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑ...
- Εικόνες και εμμονές του Ελληνισμού- Η προσήλωση στ...
- αποκόμματα 3
- Παπά Ηλίας Υφαντής: Πολιτισμός ή βαρβαρότητα...
- Η ενθρόνιση του νέου μητροπολίτου Ρεθύμνης κ. Ευγε...
- Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ "Κ...
- Π. Ασημακόπουλος:Όταν ο συνδικαλιστής μάς δουλεύει...
- "Νέο Λύκειο": από την παιδεία των αξιών και της ελ...
- Επιστολή Κοσμήτορα Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ Μιχαήλ Τρ...
- Π. Ασημακόπουλος: Ποιος μπορεί να δεχθεί το σχέδιο...
- Εκδήλωση του Παγκρητίου Συνδέσμου Θεολόγων την προ...
- ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ "STREET RED" ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΟ...
- ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΄΄ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟ...
- Οδύνη στο μνημόσυνο του σμηναγού Αναστασάκη
- αποκόμματα 2: Ο ανελεύθερος “καρτο-πολίτης”
- Η «σιωπή» του Αρχιεπισκόπου
- διαΚρητικά 6: Ψαραντώνης-Άντρας που δεν εκάτεχε
- Η Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους για την εμφάνιση τ...
- Ευγένιου Αρανίτση: Εξτρεμιστές
- Κυνική ομολογια Γιούνκερ: "Σας αφήσαμε να χρεωκοπ...
- Το πρόγραμμα του 17ου Παγκρήτιου Θεολογικού Συνεδρίου
- (ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ): Ανοιχτή επιστολή προς την ...
- (Χριστιανική Βιβλιογραφία): Η «ΦΙΛΟΚΑΛΙΑ» ΚΑΙ «ΤΟ ...
- Παγκρήτιος Σύνδεσμος Θεολόγων: Τα Θρησκευτικά στο ...
- (Το Μανιτάρι του βουνού): Γιατί τέτοια καταιγίδα α...
- 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ (Πέμπτη 7 Οκτωβρίου)
- Π. Ασημακόπουλος: Διαβάζοντας το μήνυμα της Άννας ...
- Πρόσκληση των μελών του Παγκρητίου Συνδέσμου Θεολό...
- Ζίζεκ στο New Left Review:Μετά από δεκαετίες κράτο...
- Ορθοδοξία: Σύμβολο ταυτότητας και μαζικής μνήμης (...
- Ορθοδοξία και δύση
- (To Μανιτάρι του Βουνού):Τα Θρησκευτικά «στο πυρ τ...
- ► Σεπτεμβρίου 2010 (33)
- ► Αυγούστου 2010 (38)
- ► Ιουλίου 2010 (45)
- ► Ιουνίου 2010 (88)
- ► Μαΐου 2010 (74)
- ► Απριλίου 2010 (65)
- ► Μαρτίου 2010 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2010 (35)
- ► Ιανουαρίου 2010 (33)
-
►
2009
(201)
- ► Δεκεμβρίου 2009 (49)
- ► Νοεμβρίου 2009 (66)
- ► Οκτωβρίου 2009 (52)
- ► Σεπτεμβρίου 2009 (34)
ΤΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΣΤΗ WORDPRESS
-
-
Χρήστος Γιανναράς (1935-2024)Πριν από 2 μήνες
Φίλοι κι αδελφοί
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
- ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ: ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ NESTLE-ALAND
- ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΑ
- J. D. MANSI, ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΙΚΟΥΜΕΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ
- Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
- Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
- Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ (15-8-2010)
- ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
Παναγία Οδηγήτρια του Balamand (Λίβανος)
Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, Ψυχὴ καὶ Χριστὸς σᾶς χρειάζεται...
Τοῦτο σᾶς λέγω πάλιν καὶ σᾶς παραγγέλλω: κἂν ὁ οὐρανὸς νὰ κατέβη κάτω κἂν ἡ γῆ νὰ ἀνέβη ἀπάνω κἂν ὅλος ὁ κόσμος νὰ χαλάση καθὼς μέλλει νὰ χαλάση σήμερον αὔριον, νὰ μὴ σᾶς μέλη τί ἔχει νὰ κάμη ὁ Θεός. Τὸ κορμὶ ἂς σᾶς τὸ καύσουν, ἂς σᾶς τὸ τηγανίσουν, τὰ πράγματά σας ἂς σᾶς τὰ πάρουν, μὴ σᾶς μέλη, δῶστε τα, δὲν εἶναι ἐδικά σας. Ψυχὴ καὶ Χριστὸς σᾶς χρειάζεται. Ἐτοῦτα τὰ δύο ὅλος ὁ κόσμος νὰ πέση, δὲν ἠμπορεῖ νὰ σᾶς τὰ πάρη, ἔξω ἂν τύχη καὶ τὰ δώσετε μὲ τὸ θέλημά σας. Αὐτὰ τὰ δύο νὰ τὰ φυλάγετε νὰ μὴν τύχη καὶ τὰ χάσετε.
Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, Διδαχὴ Γ' (ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ Ἰωάννη Β. Μενούνου, Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ Διδαχὲς καὶ Βιογραφία, ἐκδόσεις Ἀκρίτας, ζ' ἔκδοση, Ἀθήνα 2004, σελ.154)
TOP 10
Κ. ΤΣΑΤΣΟΣ, ΠΕΡΙ "ΕΙΔΙΚΩΝ"
Τοῦτο εἶναι τὸ δρᾶμα τῆς ἐποχῆς μας: ὅτι ἡ πρόοδος της δὲν βρίσκεται στὰ χέρια τῶν πνευματικῶν ἀνθρώπων, ἀλλὰ τῶν εἰδικῶν, ποὺ δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι πνευματικοὶ ἄνθρωποι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου