Ἐκ μέρους γὰρ γινώσκομεν καὶ ἐκ μέρους προφητεύομεν· ὅταν δὲ ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ ἐκ μέρους καταργηθήσεται. Ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν, ὡς νήπιος ἐφρόνουν, ὡς νήπιος ἐλογιζόμην· ὅτε δὲ γέγονα ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου. Βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι' ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι, τότε δὲ πρόσωπον πρὸς πρόσωπον· ἄρτι γινώσκω ἐκ μέρους, τότε δὲ ἐπιγνώσομαι καθὼς καὶ ἐπεγνώσθην. Νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη (Πρός Κορινθίους A' 13,9-13).
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- Άρθρα-Μελέτες-Ομιλίες
- Αγιολόγιον
- Ανθολόγιον
- φωτογραφήματα
- διαΚρητικά
- Μουσικόραμα
- Σκέψεις
- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
- Βιβλία
- Περιοδικά
- Θρησκευτικά
- Θεολογία
- Θεολογικά
- ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
- Πνευματικοί λόγοι
- Eἰς ὀσμήν εὐωδίας πνευματικῆς καί ἄλλα κείμενα
- Ορθοδοξία
- Εκκλησία
- Πολιτική
- Κοινωνική θεωρία
- Πολιτισμός
- Τέχνη
- Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Κατηχητικός Λόγος
- ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ, ΛΟΓΟΣ ΙΕ΄
- Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, Ἡ ἐπικαιρότης τοῦ ἀνθρωπολογικοῦ στοχασμοῦ
- π.Γ. Μεταλληνός, Ησυχαστές και Ζηλωτές
- ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΚΥΔΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΜΟΣΧΟΝΗΣΙΩΝ (19ος αι – 1922)
- Περί του ιστολογίου
- Αρχική σελίδα
Blog Stats
Δευτέρα 20 Μαΐου 2013
Δημήτρης Σεβαστάκης, Η συντριβή του καθηγητή που ανακουφίζει
Αρχείο
-
►
2024
(189)
- ► Δεκεμβρίου 2024 (2)
- ► Νοεμβρίου 2024 (6)
- ► Οκτωβρίου 2024 (11)
- ► Σεπτεμβρίου 2024 (24)
- ► Αυγούστου 2024 (34)
- ► Ιουλίου 2024 (22)
- ► Ιουνίου 2024 (31)
- ► Μαΐου 2024 (25)
- ► Απριλίου 2024 (5)
- ► Μαρτίου 2024 (5)
- ► Φεβρουαρίου 2024 (10)
- ► Ιανουαρίου 2024 (14)
-
►
2023
(177)
- ► Δεκεμβρίου 2023 (12)
- ► Νοεμβρίου 2023 (7)
- ► Οκτωβρίου 2023 (14)
- ► Σεπτεμβρίου 2023 (20)
- ► Αυγούστου 2023 (41)
- ► Ιουλίου 2023 (16)
- ► Ιουνίου 2023 (6)
- ► Μαΐου 2023 (11)
- ► Απριλίου 2023 (8)
- ► Μαρτίου 2023 (15)
- ► Φεβρουαρίου 2023 (11)
- ► Ιανουαρίου 2023 (16)
-
►
2022
(270)
- ► Δεκεμβρίου 2022 (18)
- ► Νοεμβρίου 2022 (12)
- ► Οκτωβρίου 2022 (17)
- ► Σεπτεμβρίου 2022 (33)
- ► Αυγούστου 2022 (16)
- ► Ιουλίου 2022 (6)
- ► Ιουνίου 2022 (12)
- ► Μαΐου 2022 (32)
- ► Απριλίου 2022 (38)
- ► Μαρτίου 2022 (21)
- ► Φεβρουαρίου 2022 (37)
- ► Ιανουαρίου 2022 (28)
-
►
2021
(173)
- ► Δεκεμβρίου 2021 (11)
- ► Νοεμβρίου 2021 (7)
- ► Οκτωβρίου 2021 (3)
- ► Σεπτεμβρίου 2021 (8)
- ► Αυγούστου 2021 (3)
- ► Ιουλίου 2021 (2)
- ► Ιουνίου 2021 (5)
- ► Μαΐου 2021 (11)
- ► Απριλίου 2021 (31)
- ► Μαρτίου 2021 (31)
- ► Φεβρουαρίου 2021 (28)
- ► Ιανουαρίου 2021 (33)
-
►
2020
(342)
- ► Δεκεμβρίου 2020 (42)
- ► Νοεμβρίου 2020 (16)
- ► Οκτωβρίου 2020 (5)
- ► Σεπτεμβρίου 2020 (15)
- ► Αυγούστου 2020 (3)
- ► Ιουλίου 2020 (12)
- ► Ιουνίου 2020 (11)
- ► Μαΐου 2020 (42)
- ► Απριλίου 2020 (65)
- ► Μαρτίου 2020 (84)
- ► Φεβρουαρίου 2020 (28)
- ► Ιανουαρίου 2020 (19)
-
►
2019
(423)
- ► Δεκεμβρίου 2019 (30)
- ► Νοεμβρίου 2019 (21)
- ► Οκτωβρίου 2019 (38)
- ► Σεπτεμβρίου 2019 (56)
- ► Αυγούστου 2019 (55)
- ► Ιουλίου 2019 (65)
- ► Ιουνίου 2019 (43)
- ► Μαΐου 2019 (19)
- ► Απριλίου 2019 (21)
- ► Μαρτίου 2019 (31)
- ► Φεβρουαρίου 2019 (24)
- ► Ιανουαρίου 2019 (20)
-
►
2018
(318)
- ► Δεκεμβρίου 2018 (32)
- ► Νοεμβρίου 2018 (43)
- ► Οκτωβρίου 2018 (42)
- ► Σεπτεμβρίου 2018 (66)
- ► Αυγούστου 2018 (17)
- ► Ιουλίου 2018 (23)
- ► Ιουνίου 2018 (18)
- ► Μαΐου 2018 (25)
- ► Απριλίου 2018 (11)
- ► Μαρτίου 2018 (11)
- ► Φεβρουαρίου 2018 (18)
- ► Ιανουαρίου 2018 (12)
-
►
2017
(227)
- ► Δεκεμβρίου 2017 (21)
- ► Νοεμβρίου 2017 (25)
- ► Οκτωβρίου 2017 (39)
- ► Σεπτεμβρίου 2017 (46)
- ► Αυγούστου 2017 (3)
- ► Ιουλίου 2017 (23)
- ► Ιουνίου 2017 (13)
- ► Μαΐου 2017 (9)
- ► Απριλίου 2017 (12)
- ► Μαρτίου 2017 (11)
- ► Φεβρουαρίου 2017 (9)
- ► Ιανουαρίου 2017 (16)
-
►
2016
(208)
- ► Δεκεμβρίου 2016 (15)
- ► Νοεμβρίου 2016 (15)
- ► Οκτωβρίου 2016 (13)
- ► Σεπτεμβρίου 2016 (23)
- ► Αυγούστου 2016 (2)
- ► Ιουλίου 2016 (19)
- ► Ιουνίου 2016 (15)
- ► Μαΐου 2016 (23)
- ► Απριλίου 2016 (26)
- ► Μαρτίου 2016 (27)
- ► Φεβρουαρίου 2016 (18)
- ► Ιανουαρίου 2016 (12)
-
►
2015
(269)
- ► Δεκεμβρίου 2015 (27)
- ► Νοεμβρίου 2015 (26)
- ► Οκτωβρίου 2015 (25)
- ► Σεπτεμβρίου 2015 (25)
- ► Αυγούστου 2015 (23)
- ► Ιουλίου 2015 (43)
- ► Ιουνίου 2015 (30)
- ► Μαΐου 2015 (12)
- ► Απριλίου 2015 (17)
- ► Μαρτίου 2015 (12)
- ► Φεβρουαρίου 2015 (13)
- ► Ιανουαρίου 2015 (16)
-
►
2014
(236)
- ► Δεκεμβρίου 2014 (30)
- ► Νοεμβρίου 2014 (17)
- ► Οκτωβρίου 2014 (25)
- ► Σεπτεμβρίου 2014 (16)
- ► Αυγούστου 2014 (8)
- ► Ιουλίου 2014 (18)
- ► Ιουνίου 2014 (29)
- ► Μαΐου 2014 (22)
- ► Απριλίου 2014 (22)
- ► Μαρτίου 2014 (20)
- ► Φεβρουαρίου 2014 (14)
- ► Ιανουαρίου 2014 (15)
-
▼
2013
(331)
- ► Δεκεμβρίου 2013 (22)
- ► Νοεμβρίου 2013 (24)
- ► Οκτωβρίου 2013 (23)
- ► Σεπτεμβρίου 2013 (35)
- ► Αυγούστου 2013 (11)
- ► Ιουλίου 2013 (14)
- ► Ιουνίου 2013 (33)
-
▼
Μαΐου 2013
(45)
- Περί απαίτησης
- Το αντίδοτο στο φόβο
- Ανακάλημα της Κωνσταντινόπολης
- Ομιλία του Θ.Ι.Ρηγινιώτη με θέμα: «Η αρμονία των π...
- Παναγιώτης Μαντζούφας,Αντιρατσιστικός νόμος ή αντι...
- Πέτρος Π. Θεοδωρίδης, Λαϊκισμός και Μεταδημοκρατία...
- π. Ευάγγελος Γκανάς, Πόλεμος και ειρήνη: Σχόλιο στ...
- Ευστάθιου Χ. Λιανού Λιάντη, Με αφορμή τις κωδωνοκρ...
- Θ.Ι.Ζιάκας: Οικουμένη, Έθνος και ορθόδοξος μυστικι...
- Αρχιμανδρίτου Βασιλείου (Γοντικάκη), Θεώρησις χώρο...
- Χρήστος Γιανναράς, Η αγιορείτικη οικουμενικότητα
- Γεώργιος Παύλος,Από τον Άθωνα στο Άγιο Όρος
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ...
- ΜΝΗΜΗ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΡΟΝΤΙΟΝΩΦ (+23 ΜΑΪΟΥ 1996)
- Δημήτρης Σεβαστάκης, Η συντριβή του καθηγητή που α...
- Γ. Κοντογιώργης: «Η σημερινή κρίση είναι προάγγελο...
- 20 ΜΑΪΟΥ 1941: Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
- ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ, ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ...
- Σταύρος Ζουμπουλάκης, Χρυσή Αυγή και Εκκλησία
- ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: 18η Παρουσίαση Εκκλησιαστικών Ειδών
- Χάρης Ανδρεόπουλος: Μητρ. Αρκαλοχωρίου κ. Ανδρέα, ...
- Θ. Ι. Ρηγινιώτης, Η αγιότητα του Μεγάλου Κωνσταντίνου
- ΕΡΤ-ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
- 19 ΜΑΪΟΥ: ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ
- Πόσα παίρνεις, δάσκαλε; Έρευνα για τους μισθούς τω...
- Ο Γ. Κοντογιώργης για την επικείμενη απεργία της Ο...
- ΟΤΑΝ ΑΠΕΡΓΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
- Αρχιμανδρίτου Ζαχαρία του Essex, Η ακηδία του κόσμ...
- «Φύλλα πορείας» στους καθηγητές από τη Δευτέρα
- π. Ν. Λουδοβίκος, Xριστιανισμός και αναρχία
- διαΚρητικά 34: Νικόλας Καράτζης
- Χρ. Λάσκος, Η Αριστερά και το Ευαγγέλιο
- ΥΜΝΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ (ΨΑΛΛΕΙ Ο Δ. ΠΑΪΚΟΠΟΥΛΟΣ)
- Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τοῦ Ἁγίου καὶ ἐνδόξου Μεγαλομ...
- ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΦΩΣ
- ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! -Christ is Risen!- Christus ist au...
- ΑΓΙΟ ΦΩΣ (ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ, 2013-LIVE)
- Η ΕΙΣ ΑΔΟΥ ΚΑΘΟΔΟΣ
- Τὸν Κύριον ὑμνεῖτε, καὶ ὑπερυψοῦτε εἰς πάντας τοὺς...
- Ὁ εὐσχήμων Ἰωσήφ, ἀπὸ τοῦ ξύλου καθελὼν τὸ ἄχραντό...
- Πᾶσα ἡ κτίσις, ἠλλοιοῦτο φόβῳ...
- Προσκυνοῦμέν σου τὰ Πάθη Χριστέ. Δεῖξον ἡμῖν, καὶ ...
- Το ύστατο χαίρε στον μητροπολίτη πρώην Κισσάμου κα...
- ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
- Θ. Ι Ζιάκας, Ελλήνων Πάσχα: μεταξύ δύο Κόσμων
- ► Απριλίου 2013 (29)
- ► Μαρτίου 2013 (33)
- ► Φεβρουαρίου 2013 (28)
- ► Ιανουαρίου 2013 (34)
-
►
2012
(406)
- ► Δεκεμβρίου 2012 (49)
- ► Νοεμβρίου 2012 (24)
- ► Οκτωβρίου 2012 (22)
- ► Σεπτεμβρίου 2012 (40)
- ► Αυγούστου 2012 (1)
- ► Ιουλίου 2012 (29)
- ► Ιουνίου 2012 (33)
- ► Μαΐου 2012 (35)
- ► Απριλίου 2012 (59)
- ► Μαρτίου 2012 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2012 (34)
- ► Ιανουαρίου 2012 (39)
-
►
2011
(515)
- ► Δεκεμβρίου 2011 (21)
- ► Νοεμβρίου 2011 (30)
- ► Οκτωβρίου 2011 (39)
- ► Σεπτεμβρίου 2011 (36)
- ► Αυγούστου 2011 (43)
- ► Ιουλίου 2011 (23)
- ► Ιουνίου 2011 (57)
- ► Μαΐου 2011 (60)
- ► Απριλίου 2011 (81)
- ► Μαρτίου 2011 (36)
- ► Φεβρουαρίου 2011 (49)
- ► Ιανουαρίου 2011 (40)
-
►
2010
(594)
- ► Δεκεμβρίου 2010 (54)
- ► Νοεμβρίου 2010 (35)
- ► Οκτωβρίου 2010 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2010 (33)
- ► Αυγούστου 2010 (38)
- ► Ιουλίου 2010 (45)
- ► Ιουνίου 2010 (88)
- ► Μαΐου 2010 (74)
- ► Απριλίου 2010 (65)
- ► Μαρτίου 2010 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2010 (35)
- ► Ιανουαρίου 2010 (33)
-
►
2009
(201)
- ► Δεκεμβρίου 2009 (49)
- ► Νοεμβρίου 2009 (66)
- ► Οκτωβρίου 2009 (52)
- ► Σεπτεμβρίου 2009 (34)
ΤΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΣΤΗ WORDPRESS
-
-
Χρήστος Γιανναράς (1935-2024)Πριν από 3 μήνες
Φίλοι κι αδελφοί
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
- ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ: ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ NESTLE-ALAND
- ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΑ
- J. D. MANSI, ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΙΚΟΥΜΕΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ
- Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
- Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
- Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ (15-8-2010)
- ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
Παναγία Οδηγήτρια του Balamand (Λίβανος)
Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, Ψυχὴ καὶ Χριστὸς σᾶς χρειάζεται...
Τοῦτο σᾶς λέγω πάλιν καὶ σᾶς παραγγέλλω: κἂν ὁ οὐρανὸς νὰ κατέβη κάτω κἂν ἡ γῆ νὰ ἀνέβη ἀπάνω κἂν ὅλος ὁ κόσμος νὰ χαλάση καθὼς μέλλει νὰ χαλάση σήμερον αὔριον, νὰ μὴ σᾶς μέλη τί ἔχει νὰ κάμη ὁ Θεός. Τὸ κορμὶ ἂς σᾶς τὸ καύσουν, ἂς σᾶς τὸ τηγανίσουν, τὰ πράγματά σας ἂς σᾶς τὰ πάρουν, μὴ σᾶς μέλη, δῶστε τα, δὲν εἶναι ἐδικά σας. Ψυχὴ καὶ Χριστὸς σᾶς χρειάζεται. Ἐτοῦτα τὰ δύο ὅλος ὁ κόσμος νὰ πέση, δὲν ἠμπορεῖ νὰ σᾶς τὰ πάρη, ἔξω ἂν τύχη καὶ τὰ δώσετε μὲ τὸ θέλημά σας. Αὐτὰ τὰ δύο νὰ τὰ φυλάγετε νὰ μὴν τύχη καὶ τὰ χάσετε.
Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, Διδαχὴ Γ' (ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ Ἰωάννη Β. Μενούνου, Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ Διδαχὲς καὶ Βιογραφία, ἐκδόσεις Ἀκρίτας, ζ' ἔκδοση, Ἀθήνα 2004, σελ.154)
TOP 10
Κ. ΤΣΑΤΣΟΣ, ΠΕΡΙ "ΕΙΔΙΚΩΝ"
Τοῦτο εἶναι τὸ δρᾶμα τῆς ἐποχῆς μας: ὅτι ἡ πρόοδος της δὲν βρίσκεται στὰ χέρια τῶν πνευματικῶν ἀνθρώπων, ἀλλὰ τῶν εἰδικῶν, ποὺ δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι πνευματικοὶ ἄνθρωποι.
8 σχόλια:
Αν όμως αναφέραμε τον π.Παισιο και τις ιδιες διαπιστωσεις του περι αχρηστευσεως της νεολαιας θα χαρακτηριζομασταν απλα γραφικοι,ενω τωρα που τα γραφει κατοπιν εορτης καποιος σε μια εφημεριδα ειναι τρομερη και φοβερη διαπιστωση!!!!
και να συμπληρωσω.τα λογια ειναι ευκολα,δεν ξερω για τον συγκεκριμενο,αλλα τους ειδαμε τους καθηγητες του ΕΜΠ ποσο βοηθανε τους φοιτητες!το ακριβως αντιθετο κανουν.πασχιζουν να εμποδισουν τα παιδια και να τους κανουν τις σπουδες τους,οχι μια εποικοδομητικη περιοδο,αλλα μια περιοδο διαρκους αγχους και ψυχολογικου πολεμου.γι'αυτο δεν ξερω κατα ποσο θα πρεπε να χουν λογο σχετικα με τη νεολαια οι καθηγητες των πανεπιστημιων και ειδικα του ΕΜΠ.
Αγαπητέ Ανώνυμε,
Η άποψη σας καταγράφηκε.Σας ευχαριστώ. Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Καταρχάς δεν είναι σωστό να γενικεύουμε και μάλιστα με την ασφάλεια της ανωνυμίας. Ξέρετε όλους τους καθηγητές του ΕΜΠ; Πως μιλάτε με τέτοιο απόλυτο τρόπο; Καλό είναι να έχουμε κάποια διάκριση. Το άρθρο λέει πολλά και ενοχλητικά. Είναι μια δημόσια παρέμβαση ΘΕΤΙΚΗ υπέρ των καθηγητών της Μέσης Εκπαιδεύσεως που τόσο λοιδορήθηκαν το τελευταίο διάστημα.Μια μεγάλη αλήθεια στο άρθρο είναι η εξής: "Το γρήγορο κοινωνικό μίσος που ενεργοποιείται, ιδίως όταν πρόκειται για μορφωμένους εργαζομένους, δείχνει μια κοινωνία ποτισμένη με την ακαλλιέργητη και αχαλίνωτη ελαφρότητα..." .Κατά την άποψη μου το άρθρο αυτό λέει μεγάλες αλήθειες και αξίζει την προσοχή μας.
Ειμαι εδω και καποια χρονια στο ΕΜΠ και τους εχω ζησει στο πετσι μου.η ανωνυμια μου προσφερεται και τη χρησιμοποιω για πολλους λογους.και οπως ειπα,δεν ξερω για τον συγκεκριμενο,αλλα εχω δει την πλειοψηφια και στα λογια και στις πραξεις.προχθες συμφοιτητης μου που χρωσταει λιγα μαθηματα για να τελειωσει, μου ειπε επι λεξει οτι του ερχεται να κανει εμετο οταν ανοιγει τα βιβλια να διαβασει και μια αλλη γνωστη μου που τελειωσε το ΤΕΙ,ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠ'ΕΞΩ.αυτα ενδεικτικα.χθες αλλος συμφοιτητης μου,μου ελεγε οτι ρωτουσε κατι και ο διδακτορικος ειρωνευοταν και γελουσε.μετα λυπης μου,εχω διαπιστωσει οτι πολλοι απο κει μεσα χρειαζονται βοηθεια.και οχι οι φοιτητες που αποδεικνυονται πολλες φορες πιο εργατικοι και φιλοτιμοι απο τους καθηγητες.τελος παντων.δε θα θελα να συνεχισω,.απλα σχολιασα εξαρχης,γιατι δεν αντεχω πια την υποκρισια τους.με τα λογια φαινονται καλοι,αλλα στην πραξη.....α,και κατι ακομη.η γενικευση επιτρεπεται,οταν αυτη ισχυει.και η εξαιρεση επιβεβαιωνει τον κανονα.
Αγαπητέ Ανώνυμε,
Σας ευχαριστώ για το νεώτερο σχόλιο. Κοιτάξτε, σε όλες τις Σχολές υπάρχουν δυσκολίες,που όμως δεν είναι ανυπέρβλητες. Θέλει βέβαια πολλή δουλειά και μερικές φορές...υπομονή! Θα επιμείνω όμως: Ας μην γενικεύουμε...Κι εμείς, ως φοιτητές, περάσαμε από ανάλογες Συμπληγάδες. Φυσικά δεν υιοθετούμε, σε καμμία περίπτωση, τέτοιες πρακτικές, οιονεί "ταλαιπωρίας" του φοιτητού. [Οκ, αν ο φοιτητής δεν έχει διαβάσει να κοπεί...Αλλά αν έχει, γιατί να μην προάγεται;]. Για να καταλάβετε το μέγεθος των αντίστοιχων δυσκολιών, πρό αμνημονεύρων ετών βεβαιως, θα σας αναφέρω το εξής: ερχόταν κάποιος καθηγητής από άλλη Σχολή (δεν έχει σημασία ποια) κι έκανε κατ' ανάθεσιν το αντικείμενο του στη Σχολή μας. Εμάς λοιπόν μας αντιμετώπιζε σαν "μπας-κλάς". Για να καταλάβετε το μέγεθος της..."ιδιοτροπίας" του εν λόγω: μας είχε κόψει 3 φορές με 1(ένα), 2(δυο), και 3(τρία) αντιστοίχως. Την τέταρτη τον περάσαμε με το..."σωτήριο τάληρο"(5). Αποτέλεσμα;Μας έκανε ο εν λόγω να "μισήσουμε", για μεγάλο διάστημα ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον γνωστικό αντικείμενο...Πέρασαν πολλά χρόνια για να καταλάβουμε ότι η σημασία ενός γνωστικού αντικειμένου δεν σχετικοποιείται εξαιτίας της "ιδιοτροπίας" ορισμένων...Σας εύχομαι ολόψυχα καλές σπουδές(έχετε επιλέξει δύσκολο αντικείμενο, θέλει δουλειά) και υπομονή με τις ποικίλλες δυσκολίες.
Παρόραμα: αντί "αμνημονεύρων", γρ. "αμνημονεύτων"...Γλώσσα λανθάνουσα...
στα λογια μου ερχεστε λοιπον.απλα το πραγμα οσο παει ξεφευγει χρονο με το χρονο.και οχι δε διαλεξα δυσκολο αντικειμενο.μια χαρα ειναι το αντικειμενο,απλα διαλεξα δυστυχως να μπω σε ΙΔΡΥΜΑ!!!οταν τα θεματα αλλαζουν απο εξεταστικη σε εξεταστικη και κανεις δεν τους ελεγχει...ο νοων νοειτω.επειδη δυστυχως ειμαι κοινωνικος χαρακτηρας,εχω γνωρισει πληθωρα φοιτητων του ΕΜΠ.Ολοι πλην ελαχιστων εξαιρεσεων φθανουν στα ορια των ψυχολογικων και σωματικων τους αντοχων.σε προηγουμενη εξεταστικη συμφοιτητης μου μου ελεγε εκ βαθους ψυχης,αντε να τελειωσει το μαρτυριο!συνεπως δεν προκειται για απλα δυσκολιες,αλλα για εκτροχιασμενη γενικη κατασταση.τελος παντων.δε βγαινει κατι με το να παραπονιομαστε,αλλα τρελαινομαι οταν τους βλεπω να εμφανιζονται ως αθωοι και αμεμπτοι.σε προκαλουν δηλαδη!!τεςπα!ας κανουν ο,τι θελουν.ουτως ή αλλως διαλυμενα ειναι ολα στο ελλάντα.
Με κίνδυνο να γενικεύσουμε θα πούμε κάτι τελευταίο: κατά την άποψη μας, συνήθως οι περιπτώσεις που "ταλαιπωρούν" τους φοιτητές δεν έχουν,κατά κανόνα, δημόσιες παρεμβάσεις. Επιλέγουν την "κλειστότητα". Σε κάθε περίπτωση, για να κλείσουμε κάπου εδώ τη συζήτηση μας, νομίζουμε ότι η οπτική του άρθρου ήταν διαφορετική: επρόκειτο για ένα από τα ελάχιστα άρθρα που επισήμαναν το πόσο έχει λοιδορηθεί ο εκπαιδευτικός κλάδος τα τελευταία χρόνια. Αναλύοντας την κατάσταση της ψεύτικης ευδαιμονίας των early 90's o συγγραφέας καταλήγει σε χρήσιμα συμπεράσματα για τις αιτίες του κοινωνικού αυτοματισμού και του κοινωνικού μίσους εν γένει. Θεωρώ την παρέμβαση του Δ. Σεβαστάκη ιδιαίτερα τολμηρή και καίρια. Και δεν νομίζω εν τέλει άνθρωπος με τέτοιες ευαισθησίες, να λέει άλλα και άλλα να κάνει. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι αγαπητέ, ας το καταλάβουμε. Να είστε καλά. Σας ευχαριστώ πολύ για τον διάλογο.
Δημοσίευση σχολίου