Ἐκ μέρους γὰρ γινώσκομεν καὶ ἐκ μέρους προφητεύομεν· ὅταν δὲ ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ ἐκ μέρους καταργηθήσεται. Ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν, ὡς νήπιος ἐφρόνουν, ὡς νήπιος ἐλογιζόμην· ὅτε δὲ γέγονα ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου. Βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι' ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι, τότε δὲ πρόσωπον πρὸς πρόσωπον· ἄρτι γινώσκω ἐκ μέρους, τότε δὲ ἐπιγνώσομαι καθὼς καὶ ἐπεγνώσθην. Νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη (Πρός Κορινθίους A' 13,9-13).
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- Άρθρα-Μελέτες-Ομιλίες
- Αγιολόγιον
- Ανθολόγιον
- φωτογραφήματα
- διαΚρητικά
- Μουσικόραμα
- Σκέψεις
- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
- Βιβλία
- Περιοδικά
- Θρησκευτικά
- Θεολογία
- Θεολογικά
- ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
- Πνευματικοί λόγοι
- Eἰς ὀσμήν εὐωδίας πνευματικῆς καί ἄλλα κείμενα
- Ορθοδοξία
- Εκκλησία
- Πολιτική
- Κοινωνική θεωρία
- Πολιτισμός
- Τέχνη
- Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Κατηχητικός Λόγος
- ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ, ΛΟΓΟΣ ΙΕ΄
- Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, Ἡ ἐπικαιρότης τοῦ ἀνθρωπολογικοῦ στοχασμοῦ
- π.Γ. Μεταλληνός, Ησυχαστές και Ζηλωτές
- ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΚΥΔΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΜΟΣΧΟΝΗΣΙΩΝ (19ος αι – 1922)
- Περί του ιστολογίου
- Αρχική σελίδα
Blog Stats
Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013
Γ.Κοντογιώργης, Το κράτος του Καποδίστρια
Αρχείο
-
►
2024
(189)
- ► Δεκεμβρίου 2024 (2)
- ► Νοεμβρίου 2024 (6)
- ► Οκτωβρίου 2024 (11)
- ► Σεπτεμβρίου 2024 (24)
- ► Αυγούστου 2024 (34)
- ► Ιουλίου 2024 (22)
- ► Ιουνίου 2024 (31)
- ► Μαΐου 2024 (25)
- ► Απριλίου 2024 (5)
- ► Μαρτίου 2024 (5)
- ► Φεβρουαρίου 2024 (10)
- ► Ιανουαρίου 2024 (14)
-
►
2023
(177)
- ► Δεκεμβρίου 2023 (12)
- ► Νοεμβρίου 2023 (7)
- ► Οκτωβρίου 2023 (14)
- ► Σεπτεμβρίου 2023 (20)
- ► Αυγούστου 2023 (41)
- ► Ιουλίου 2023 (16)
- ► Ιουνίου 2023 (6)
- ► Μαΐου 2023 (11)
- ► Απριλίου 2023 (8)
- ► Μαρτίου 2023 (15)
- ► Φεβρουαρίου 2023 (11)
- ► Ιανουαρίου 2023 (16)
-
►
2022
(270)
- ► Δεκεμβρίου 2022 (18)
- ► Νοεμβρίου 2022 (12)
- ► Οκτωβρίου 2022 (17)
- ► Σεπτεμβρίου 2022 (33)
- ► Αυγούστου 2022 (16)
- ► Ιουλίου 2022 (6)
- ► Ιουνίου 2022 (12)
- ► Μαΐου 2022 (32)
- ► Απριλίου 2022 (38)
- ► Μαρτίου 2022 (21)
- ► Φεβρουαρίου 2022 (37)
- ► Ιανουαρίου 2022 (28)
-
►
2021
(173)
- ► Δεκεμβρίου 2021 (11)
- ► Νοεμβρίου 2021 (7)
- ► Οκτωβρίου 2021 (3)
- ► Σεπτεμβρίου 2021 (8)
- ► Αυγούστου 2021 (3)
- ► Ιουλίου 2021 (2)
- ► Ιουνίου 2021 (5)
- ► Μαΐου 2021 (11)
- ► Απριλίου 2021 (31)
- ► Μαρτίου 2021 (31)
- ► Φεβρουαρίου 2021 (28)
- ► Ιανουαρίου 2021 (33)
-
►
2020
(342)
- ► Δεκεμβρίου 2020 (42)
- ► Νοεμβρίου 2020 (16)
- ► Οκτωβρίου 2020 (5)
- ► Σεπτεμβρίου 2020 (15)
- ► Αυγούστου 2020 (3)
- ► Ιουλίου 2020 (12)
- ► Ιουνίου 2020 (11)
- ► Μαΐου 2020 (42)
- ► Απριλίου 2020 (65)
- ► Μαρτίου 2020 (84)
- ► Φεβρουαρίου 2020 (28)
- ► Ιανουαρίου 2020 (19)
-
►
2019
(423)
- ► Δεκεμβρίου 2019 (30)
- ► Νοεμβρίου 2019 (21)
- ► Οκτωβρίου 2019 (38)
- ► Σεπτεμβρίου 2019 (56)
- ► Αυγούστου 2019 (55)
- ► Ιουλίου 2019 (65)
- ► Ιουνίου 2019 (43)
- ► Μαΐου 2019 (19)
- ► Απριλίου 2019 (21)
- ► Μαρτίου 2019 (31)
- ► Φεβρουαρίου 2019 (24)
- ► Ιανουαρίου 2019 (20)
-
►
2018
(318)
- ► Δεκεμβρίου 2018 (32)
- ► Νοεμβρίου 2018 (43)
- ► Οκτωβρίου 2018 (42)
- ► Σεπτεμβρίου 2018 (66)
- ► Αυγούστου 2018 (17)
- ► Ιουλίου 2018 (23)
- ► Ιουνίου 2018 (18)
- ► Μαΐου 2018 (25)
- ► Απριλίου 2018 (11)
- ► Μαρτίου 2018 (11)
- ► Φεβρουαρίου 2018 (18)
- ► Ιανουαρίου 2018 (12)
-
►
2017
(227)
- ► Δεκεμβρίου 2017 (21)
- ► Νοεμβρίου 2017 (25)
- ► Οκτωβρίου 2017 (39)
- ► Σεπτεμβρίου 2017 (46)
- ► Αυγούστου 2017 (3)
- ► Ιουλίου 2017 (23)
- ► Ιουνίου 2017 (13)
- ► Μαΐου 2017 (9)
- ► Απριλίου 2017 (12)
- ► Μαρτίου 2017 (11)
- ► Φεβρουαρίου 2017 (9)
- ► Ιανουαρίου 2017 (16)
-
►
2016
(208)
- ► Δεκεμβρίου 2016 (15)
- ► Νοεμβρίου 2016 (15)
- ► Οκτωβρίου 2016 (13)
- ► Σεπτεμβρίου 2016 (23)
- ► Αυγούστου 2016 (2)
- ► Ιουλίου 2016 (19)
- ► Ιουνίου 2016 (15)
- ► Μαΐου 2016 (23)
- ► Απριλίου 2016 (26)
- ► Μαρτίου 2016 (27)
- ► Φεβρουαρίου 2016 (18)
- ► Ιανουαρίου 2016 (12)
-
►
2015
(269)
- ► Δεκεμβρίου 2015 (27)
- ► Νοεμβρίου 2015 (26)
- ► Οκτωβρίου 2015 (25)
- ► Σεπτεμβρίου 2015 (25)
- ► Αυγούστου 2015 (23)
- ► Ιουλίου 2015 (43)
- ► Ιουνίου 2015 (30)
- ► Μαΐου 2015 (12)
- ► Απριλίου 2015 (17)
- ► Μαρτίου 2015 (12)
- ► Φεβρουαρίου 2015 (13)
- ► Ιανουαρίου 2015 (16)
-
►
2014
(236)
- ► Δεκεμβρίου 2014 (30)
- ► Νοεμβρίου 2014 (17)
- ► Οκτωβρίου 2014 (25)
- ► Σεπτεμβρίου 2014 (16)
- ► Αυγούστου 2014 (8)
- ► Ιουλίου 2014 (18)
- ► Ιουνίου 2014 (29)
- ► Μαΐου 2014 (22)
- ► Απριλίου 2014 (22)
- ► Μαρτίου 2014 (20)
- ► Φεβρουαρίου 2014 (14)
- ► Ιανουαρίου 2014 (15)
-
▼
2013
(331)
- ► Δεκεμβρίου 2013 (22)
-
▼
Νοεμβρίου 2013
(24)
- ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΓΙΑ...
- Αγιοκατάταξη του Γέροντος Πορφυρίου από το Οικουμε...
- ΑΓΙΟΣ ΙΝΝΟΚΕΝΤΙΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΡΚΟΥΤΣΚ ΣΙΒΗΡΙΑΣ (26 ...
- Η συνέντευξη του Μητροπολίτου Σισανίου και Σιατίστ...
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος, Η ελευθερία στο μάθημα τ...
- Απολυτίκιον Αγίας Αικατερίνης
- φωτογραφήματα 37: Ιερά Μονή Γωνιάς (Κολυμπάρι Χανίων)
- Γ. Κοντογιώργης: Ελληνισμός, Χριστιανισμός και Οικ...
- Παρουσίαση ψηφιακού δίσκου "Ωδές πρός την Υπεραγία...
- Η διάλεξη του Giorgio Agamben στην Αθήνα (16-11-2013)
- Νικόλας Σεβαστάκης,Παραφράζοντας την πραγματικότητα
- ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΤ...
- π. Κ. Στρατηγόπουλος,Τι έκανε η Εκκλησία τον καιρό...
- Μουσικὀραμα 33: Avenue-Imagination
- O Γ.Κοντογιώργης για τις δηλώσεις Τζαμτζή και την ...
- Active Member- Για τ' αδέλφια που χαθήκανε νωρίς
- Γ. Κοντογιώργης: Ελληνισμός, Χριστιανισμός και Οικ...
- Tony Judt, Τα δεινά που μαστίζουν τη χώρα (βιβλιοκ...
- Παγκρήτια θεολογική διημερίδα με θέμα "1700 χρόνια...
- Ο Γ.Κοντογιώργης στον ΣΚΑΪ (9-11- 2013)
- Επιστημονική Ημερίδα: Γαβριήλ Διονυσιάτης Προηγούμ...
- 8 Νοεμβρίου: Σύναξη των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβ...
- Σεβ. Μητροπολίτου Σισανίου και Σιατίστης π. Παύλου...
- Γ.Κοντογιώργης, Το κράτος του Καποδίστρια
- ► Οκτωβρίου 2013 (23)
- ► Σεπτεμβρίου 2013 (35)
- ► Αυγούστου 2013 (11)
- ► Ιουλίου 2013 (14)
- ► Ιουνίου 2013 (33)
- ► Μαΐου 2013 (45)
- ► Απριλίου 2013 (29)
- ► Μαρτίου 2013 (33)
- ► Φεβρουαρίου 2013 (28)
- ► Ιανουαρίου 2013 (34)
-
►
2012
(406)
- ► Δεκεμβρίου 2012 (49)
- ► Νοεμβρίου 2012 (24)
- ► Οκτωβρίου 2012 (22)
- ► Σεπτεμβρίου 2012 (40)
- ► Αυγούστου 2012 (1)
- ► Ιουλίου 2012 (29)
- ► Ιουνίου 2012 (33)
- ► Μαΐου 2012 (35)
- ► Απριλίου 2012 (59)
- ► Μαρτίου 2012 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2012 (34)
- ► Ιανουαρίου 2012 (39)
-
►
2011
(515)
- ► Δεκεμβρίου 2011 (21)
- ► Νοεμβρίου 2011 (30)
- ► Οκτωβρίου 2011 (39)
- ► Σεπτεμβρίου 2011 (36)
- ► Αυγούστου 2011 (43)
- ► Ιουλίου 2011 (23)
- ► Ιουνίου 2011 (57)
- ► Μαΐου 2011 (60)
- ► Απριλίου 2011 (81)
- ► Μαρτίου 2011 (36)
- ► Φεβρουαρίου 2011 (49)
- ► Ιανουαρίου 2011 (40)
-
►
2010
(594)
- ► Δεκεμβρίου 2010 (54)
- ► Νοεμβρίου 2010 (35)
- ► Οκτωβρίου 2010 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2010 (33)
- ► Αυγούστου 2010 (38)
- ► Ιουλίου 2010 (45)
- ► Ιουνίου 2010 (88)
- ► Μαΐου 2010 (74)
- ► Απριλίου 2010 (65)
- ► Μαρτίου 2010 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2010 (35)
- ► Ιανουαρίου 2010 (33)
-
►
2009
(201)
- ► Δεκεμβρίου 2009 (49)
- ► Νοεμβρίου 2009 (66)
- ► Οκτωβρίου 2009 (52)
- ► Σεπτεμβρίου 2009 (34)
ΤΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΣΤΗ WORDPRESS
-
-
Χρήστος Γιανναράς (1935-2024)Πριν από 3 μήνες
Φίλοι κι αδελφοί
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
- ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ: ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ NESTLE-ALAND
- ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΑ
- J. D. MANSI, ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΙΚΟΥΜΕΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ
- Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
- Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
- Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ (15-8-2010)
- ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
Παναγία Οδηγήτρια του Balamand (Λίβανος)
Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, Ψυχὴ καὶ Χριστὸς σᾶς χρειάζεται...
Τοῦτο σᾶς λέγω πάλιν καὶ σᾶς παραγγέλλω: κἂν ὁ οὐρανὸς νὰ κατέβη κάτω κἂν ἡ γῆ νὰ ἀνέβη ἀπάνω κἂν ὅλος ὁ κόσμος νὰ χαλάση καθὼς μέλλει νὰ χαλάση σήμερον αὔριον, νὰ μὴ σᾶς μέλη τί ἔχει νὰ κάμη ὁ Θεός. Τὸ κορμὶ ἂς σᾶς τὸ καύσουν, ἂς σᾶς τὸ τηγανίσουν, τὰ πράγματά σας ἂς σᾶς τὰ πάρουν, μὴ σᾶς μέλη, δῶστε τα, δὲν εἶναι ἐδικά σας. Ψυχὴ καὶ Χριστὸς σᾶς χρειάζεται. Ἐτοῦτα τὰ δύο ὅλος ὁ κόσμος νὰ πέση, δὲν ἠμπορεῖ νὰ σᾶς τὰ πάρη, ἔξω ἂν τύχη καὶ τὰ δώσετε μὲ τὸ θέλημά σας. Αὐτὰ τὰ δύο νὰ τὰ φυλάγετε νὰ μὴν τύχη καὶ τὰ χάσετε.
Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, Διδαχὴ Γ' (ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ Ἰωάννη Β. Μενούνου, Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ Διδαχὲς καὶ Βιογραφία, ἐκδόσεις Ἀκρίτας, ζ' ἔκδοση, Ἀθήνα 2004, σελ.154)
TOP 10
Κ. ΤΣΑΤΣΟΣ, ΠΕΡΙ "ΕΙΔΙΚΩΝ"
Τοῦτο εἶναι τὸ δρᾶμα τῆς ἐποχῆς μας: ὅτι ἡ πρόοδος της δὲν βρίσκεται στὰ χέρια τῶν πνευματικῶν ἀνθρώπων, ἀλλὰ τῶν εἰδικῶν, ποὺ δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι πνευματικοὶ ἄνθρωποι.
1 σχόλιο:
Η τεχνική ανάλυση της πολιτικής του Καποδίστρια βασίζεται λίγο-πολύ στο θέσφατο: το 1827 ο Καποδίστριας (ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥ) εκλέγεται κυβερνήτης και το 1828 αναλαμβάνει την διακυβέρνηση του υπό ίδρυση κράτους.
Γιατί όμως να μην στηρίζεται στη βάση: το 1827 η Επανάσταση, μέσω των ηγετικών μορφών του Κολοκοτρώνη και Καραϊσκάκη κατορθώνει επιτέλους, παρά την λυσσαλέα αντίδραση προς τον σκοπό της Επανάστασης (αυτής που δημιούργησε και τον εμφύλιο σπαραγμό) να ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΡΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ.
Γιατί;
Ως πότε θα ανεχόμαστε την συμβιβαστική εθνική ιστορία που ανέχεται την αποσιώπηση και την αντιστροφή, προκειμένου να λειτουργήσει στοιχειωδώς το κράτος μετά το 1833; Ως πότε θα ακούμε για δάνειο που υπήρξε “διπλωματική επιτυχία”, για εμφύλιο που οφείλεται σε ταξικές διαφορές και για Ναβαρίνο που έσωσε την Επανάσταση και δημιούργησε το κράτος; Πότε θα κατανοήσουμε ότι τα Συντάγματα έγιναν χάριν της ακυβερνησίας και της εκτροπής της Επανάστασης από τον στόχο που είχε θέσει ο διαφωτισμός της Ρωμέικης (Ορθόδοξης) Εκκλησίας; Πότε θα ξεφύγουμε από τους αναχρονισμούς που ερμηνεύουν το παρελθόν μέσα από τον παραμορφωτικό καθρέφτη ενός εθνικού (=ψευδοελληνικού) παρόντος; Είναι δυνατόν να αγνοούμε ακόμα ότι 1821 και 1789 είναι πλήρως αντίθετα και συγκρουόμενα;
Στόχος του 1821 ήταν η ανασύσταση του χριστιανικού πολυεθνικού κράτους της Κωνσταντινούπολης και ο στόχος αυτός (ξανα)μπήκε σε στάδιο εφαρμογής το 1814 στην Βιέννη, όταν ο Ναπολέων σταμάτησε να προωθεί την μασονική (δήθεν ταξικώς προκύψασα) “δημοκρατία” της Γαλλικής Επανάστασης, όταν ο τσάρος προσπαθώντας να αποσοβήσει κάθε παρόμοιο μελλοντικό κίνδυνο, έκανε την ανεπιτυχή κίνηση της “Ιεράς Συμμαχίας”.
Ως πότε θα καμώνεται η ιστορία ότι ο Καποδίστριας “προέκυψε” το 1827; Ως πότε θα σιωπά μπροστά σε τερατουργήματα που λένε ότι ο Καποδίστριας έδιωξε τον ιδρυτή της Εταιρείας Ξάνθο; Ως πότε θα αποσιωπάται ότι την εκλογή του Καποδίστρια προσπάθησαν να ακυρώσουν οι “δημοκρατικοί” με την μετατροπή του προσωρινού Συντάγματος σε οριστικό;
Το κείμενο προσπαθεί να αποδείξει, ό,τι ο συγγραφέας του πιστεύει. Περιέχει απολογία (ερμηνεία) συμπλεγματικού τύπου έναντι της “δημοκρατίας” του χάους, όταν η λέξη αυτή χρησιμοποιείται ως σήμερα από τον τελευταίο διάδοχο του Μαυροκορδατικού σχήματος, το άχριστο/αντίχριστο (ανθελληνικό) ΠΑΣΟΚ (Δημοκρατική Παράταξη!). Κάποια στοιχεία όμως ενστικτωδώς τα πιάνει, όπως το θέμα της “κοσμόπολης” που αντιστοιχεί στον οικουμενισμό του χριστιανισμού και υπεροχής του οικουμενισμού έναντι του εθνισμού.
Απολογητικά μιλάει και για το ζήτημα “κεντρικά διοικούμενο vs αποκεντρωμένο κράτος” αφού έμμεσα απαντάει στις κατηγορίες, τις λασπολογίες και τις βλακείες που λέγονται ως σήμερα, σχετικά με τον “δεσποτισμό” του “Ρώσου” Καποδίστρια. Ταυτόχρονα, οι “υδρέικες και μανιάτικες αρνήσεις εναρμονισμού με το διατακτικό της εθνικής πολιτείας” υποθάλπτουν την ερμηνεία που δίνουν στο έθνος οι νεωτερικοί, κυρίως όμως συντηρούν και τον θρύλο της εσωτερικής εξόντωσης του Καποδίστρια. Κρίμα, τέλος, να κρίνεται “το κράτος του Καποδίστρια”, ειδικά σήμερα, χωρίς την παραμικρή αναφορά στο οικονομικό θέμα (δάνεια, νομισματική πολιτική, προϋπολογισμος του 1830, διαμόρφωση συνόρων με εξαγορά εδαφών από τον Σουλτάνο…)
Αν η “δημοκρατία” κατ’ αρχήν σημαίνει “δικαιοσύνη”, τότε γιατί δεν τονίζεται ότι η μοναδική περίοδος ελληνικού κράτους δικαίου ήταν η προ-Ελλαδική καποδιστριακή;
Δημοσίευση σχολίου