Η συνείδηση φυσικά δεν τεκμαίρεται.
Το κίνητρο ωστόσο της φυγοπονίας και της επίτευξης "ενός λιγότερου μαθήματος" από τους μαθητές φυσικά και τεκμαίρεται. Περί αυτού πρόκειται. Όσοι συνηγορούν σε μια τέτοια κατάσταση να αναλάβουν και την ανάλογη ευθύνη της απασχόλησης των μαθητών, τουλάχιστον μέχρι τη θέσπιση του εναλλακτικού μαθήματος. Το δε εναλλακτικό μάθημα, εν αντιθέσει με τους αφελείς πανηγυρισμούς της ΠΕΘ, συνιστά αρνητικότατη εξέλιξη που θα τη βρούμε μπροστά μας. Τι νομίζουν οι κύριοι αυτοί; Πως αυτόματα θα μας δώσει το Υπουργείο το εναλλακτικό μάθημα; Φρίξον ήλιε! Το εναλλακτικό είναι αυτονόητο ότι θα το διεκδικήσουν και άλλες ειδικότητες. Αυτό δεν είναι αθέμιτο. Αθέμιτος θα είναι ένας ενδεχόμενος παντελής αποκλεισμός των θεολόγων από τη διδασκαλία του εναλλακτικού μαθήματος.
Ως προς το άλλο ζήτημα τώρα. Το διακύβευμα είναι το εξής: οι απροϋπόθετες απαλλαγές θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια στην κατάργηση της υποχρεωτικότητας του μαθήματος και στην ομοσπονδιοποίηση του. Αυτό θέλουμε; Τους ταλιμπάν στα σχολεία; Την κάθε θρησκευτική κοινότητα να κάνει το "δικό" της μάθημα; Μη γένοιτο!
***
Και για να προλάβω την προπέτεια ορισμένων:
Η ανακοίνωση του Παγκρητίου Συνδέσμου Θεολόγων για το θέμα:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.haniotika-nea.gr/o-pagkritios-syndesmos-theologon-kataggellei-tin-archi-prostasias-dedomenon-gia-to-rolo-tis-sta-thriskeytika/
Ευχαριστώ θερμά. Καλή σχολική χρονιά σε όλους.
Καλή χρονιά! Ας ελπίσουμε ο σύνδεσμος να απαγκιστρωθεί από την ΠΕΘ και να αποκτήσει την αυτονομία που είχε κατά το παρελθόν.
Διαγραφή