Η πρόσφατη ΥΑ της ΥΠΑΙΘ για τους εκπαιδευτικούς ομίλους, τους "μέντορες" κ.α.π. σηματοδοτεί ότι οι εκπαιδευτικοί οδηγούνται σε νέα, έμμεση, αύξηση του ωραρίου τους, με ό, τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για το απρόσκοπτο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Περιττό να ειπωθεί ότι πολλά από τα "καινοτόμα" του ΥΠΑΙΘ τα υλοποιούν οι εκπαιδευτικοί εδώ και πολλά χρόνια. Τα κάνουν όμως από φιλότιμο και εθελοντικά, όχι ετσιθελικά ή εξαιτίας του βραχνά της αξιολόγησης. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι νομίζουν εκεί στο Υπουργείο για τους εκπαιδευτικούς. Νομίζουν, ας πούμε, ότι όλοι θέλουν να γίνουν διευθυντές λες και είμαστε σε εταιρεία; Και μάλιστα με μισθούς πείνας; Με τρεις και εξήντα;
Ο μάχιμος εκπαιδευτικός επιζητεί την παιδαγωγική ελευθερία. Θέλει να επιτελεί απρόσκοπτα το έργο του. Νοιάζεται ειλικρινά για την πρόοδο των μαθητών του. Ανατροφοδοτείται από αυτούς. Αγωνίζεται για αυτούς. Αυτοσχεδιάζει για αυτούς. Χαίρεται όταν μαθαίνουν. Ακόμα και μια εκπαιδευτική ανεπάρκεια του μπορεί να λειτουργήσει μεταγνωστικά.-
"Μηδείς ακαινοτόμητος εισίτω", κατά τα γραφόμενα του Αντώνη Λ. Σμυρναίου, στο βιβλίο του: Λατρεία και νεύρωση στην Παιδαγωγική της Καινοτομίας. Εξαιρετικό, πραγματικά, ετούτο το βιβλίο. Να το διαβάσουν όσοι ορέγονται διευθυντικές και άλλες (εξουσιαστικές) θέσεις - υποψηφίων των λεγόμενων "τυπικών προσόντων!!!".
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργη μου, δυστυχώς αυτό είναι το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Πρώην Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εδώ στη Λέσβο, πριν ολίγα χρόνια, όταν ρωτήθηκε γιατί είναι τόσο χαμηλό το επίπεδο (διοικητικό και πνευματικό) κάποιων διευθυντών σχολικών μονάδων, απάντησε: "αυτούς έχουμε, αυτούς κάνουμε!"
Σε ευχαριστώ πολύ, Θανάση! Λέει κάπου στα "Ανοιχτά χαρτιά" ο Ελύτης:"Τὸ κόκκινο πανί μου -τὸ πιὸ κόκκινο- ἦταν καὶ εἶναι ἀκόμα ἡ εὐκολία".
Διαγραφή