Με αφορμή αυτό το δημοσίευμα του NewsIt: http://www.newsit.gr/ default.php?pname=Article&art_i d=236347&catid=9,
επαναλαμβάνουμε τα εξής:
Ο φονταμενταλισμός δεν είναι μόνο
θρησκευτικός. Λαμβάνει ενίοτε το μανδύα ενός άκρατου επιστημονικού
θετικισμού, που κοπτώμενος δήθεν για την “πρόοδο” δεν σέβεται ούτε στο
ελάχιστο τα “πιστεύω” του Άλλου.
Κι
επιτέλους, όταν αποφαινόμαστε για ένα θέμα καλόν είναι να το γνωρίζουμε
σε όλες του τις προκείμενες και όχι να παραπληροφορούμε.
Έχει μελετήσει
η εν λόγω βουλευτής τα Αναλυτικά Προγράμματα;
Έχει μελετήσει το Νέο
Πρόγραμμα Σπουδών;
Πως μιλάει με όρους
α π ό φ α ν σ η ς για "κατήχηση";
Και από την άλλη: απο που κι ως που
μια ιστορικός αποφαίνεται για το περιεχόμενο του μαθήματος των
Θρησκευτικών; Σε ποια επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια ερείδεται η
ex cathedra θέση της;
Λίγη σοβαρότητα επιτέλους...
Πάντως αν θέλει στοιχειωδώς να ενημερωθεί προτείνουμε τη μελέτη του συλλογικού έργου με τίτλο Τα Θρησκευτικά στο σύγχρονο σχολείο, που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Αρμός καθώς και του συλλογικού τόμου Θρησκευτική παιδεία και σύγχρονη κοινωνία: Θέσεις και αντιθέσεις (εκδ. Εν Πλώ με συμμετοχή των Π. Μπουκάλα, Ν.Ξυδάκη, Στ. Ζουμπουλάκη, π. Ευ. Γκανά κ.π.α.).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου