Πηγή: TO BHMA
Ποια πρέπει να είναι η στάση μας απέναντι στους αλλοδαπούς και γενικά στους ανθρώπους που θεωρούμε εχθρούς μας, το απαντάει μια κι έξω ο Χριστός, λέγοντας την παραβολή του Καλού Σαμαρείτη (κατά Λουκάν Ευαγγέλιο, κεφ. 10, στίχοι 25-37).
Οι Σαμαρείτες ήταν μια ανακατεμένη φυλή, που οι πρόγονοί της είχαν νοθεύσει το εβραϊκό τους αίμα κάνοντας πολλούς γάμους με γυναίκες άλλων λαών. Επίσης είχαν νοθεύσει και τη θρησκεία και τη γλώσσα τους – δηλαδή τα τρία στοιχεία που θεμελιώνουν τον πολιτισμό και την εθνική ταυτότητα, όχι μόνο για τους Εβραίους αλλά για κάθε λαό. Οι Εβραίοι, λοιπόν, τους Σαμαρείτες τους θεωρούσαν προδότες και τους μισούσαν.
Ο Χριστός, αν και Εβραίος, θεράπευε Σαμαρείτες χωρίς να δίνει σημασία στο θέμα αυτό. Επίσης, μια από τις πιο σημαντικές μαθήτριές Του ήταν Σαμαρείτισσα (κατά Ιωάννην, κεφ. 4): η αγία Φωτεινή, που κήρυξε το χριστιανισμό μέχρι τη Ρώμη και θανατώθηκε από τους Ρωμαίους, μαζί με όλη της την οικογένεια, με φρικτά βασανιστήρια! Αλλά και οι Απόστολοι έκαναν πολλά θαύματα και μετέδωσαν τη χάρη του Αγίου Πνεύματος στους Σαμαρείτες (Πράξεις των Αποστόλων, κεφ. 8).
Γράφει λοιπόν το κατά Λουκάν (10, 25-37) ότι ένας δάσκαλος της εβραϊκής θρησκείας, νομίζοντας πως θα πιάσει αδιάβαστο το Χριστό, τον ρώτησε ποια είναι η σπουδαιότερη εντολή. Ο Χριστός του λέει: «Στο Νόμο (της θρησκείας) τι διαβάζεις;». Ο άλλος, που ήταν δάσκαλος αυτού του Νόμου, απαντά: «θα αγαπήσεις τον Κύριο και Θεό σου με όλη την καρδιά σου, την ψυχή σου, τη δύναμη και το νου σου, και θα αγαπήσεις και τον πλησίον σου όπως τον εαυτό σου». «Σωστά απάντησες» είπε ο Χριστός.
Επειδή όμως ο άλλος ντράπηκε, έχοντας ρωτήσει κάτι που το ήξερε, ρωτάει πάλι: «Και ποιος είναι ο πλησίον μου;».
Τότε ο Χριστός είπε την παραβολή του Καλού Σαμαρείτη:
Ένας άνθρωπος κατέβαινε από την Ιερουσαλήμ στην Ιεριχώ. Στο δρόμο τον χτύπησαν ληστές και τον άφησαν μισοπεθαμένο. Πέρασε ένας ιερέας, τον είδε, αλλά δε σταμάτησε. Το ίδιο κι ένας λευίτης (ιερέας κατώτερου βαθμού, όπως θα λέγαμε εμείς διάκος). Μετά όμως πέρασε κι ένας Σαμαρείτης. Τον είδε και συγκινήθηκε. Έπλυνε τις πληγές του με λάδι και κρασί, τον φόρτωσε στο ζώο του και τον πήγε σ’ ένα πανδοχείο. Έδωσε εντολή στον πανδοχέα να τον φροντίσει, τον πλήρωσε και του είπε: Όταν ξανάρθω, πες μου, αν τα λεφτά που σου άφησα δε σε φτάσουν, να σου δώσω κι άλλα.
Και μετά ρώτησε ο Χριστός: «Κατά τη γνώμη σου, ποιος φέρθηκε σαν πλησίον στον τραυματία;». Ο δάσκαλος είπε: «Αυτός που τον βοήθησε». «Έτσι να φέρεσαι κι εσύ, λοιπόν» κατέληξε ο Χριστός.
Είναι σημαντικό, ότι ο Ιησούς, στην ιστορία που είπε, δεν έβαλε Εβραίο να βοηθάει Σαμαρείτη, προφανώς για να μη νιώσουν οι Εβραίοι ανώτεροι και καλύτεροι. Έβαλε Σαμαρείτη να βοηθάει Εβραίο – δηλαδή τον άνθρωπο από την «προδοτική» φυλή, που είχε νοθεύσει αίμα, θρησκεία και γλώσσα, να βοηθάει εκείνον από την καθαρή φυλή, με το αγνό αίμα και την αγνή θρησκεία και γλώσσα. Αν έλεγε την ιστορία εδώ και τώρα, ασφαλώς θα έβαζε έναν Πακιστανό ή Αλβανό ή Σύριο κ.τ.λ. να βοηθάει έναν περήφανο (αλλά τραυματισμένο κι ανήμπορο) έλληνα εθνικιστή!
Ή μήπως νομίζεις, αδελφέ αναγνώστη (εσύ που αγανακτείς κατά των λαθρομεταναστών και λες πως καλά κάνουν και τους δέρνουν οι ακροδεξιοί), πως δεν υπάρχουν λαθρομετανάστες με μεγαλύτερη ανθρωπιά από τη δική μας, που θα βοηθούσαν ακόμη και με μεγάλες θυσίες έναν Έλληνα, που μπορεί να τον είχαν τραυματίσει και κουρελιάσει άλλοι Έλληνες;
Τα παραπάνω λόγια του Χριστού, ας τα συλλογιστεί όποιος αισθάνεται ορθόδοξος χριστιανός, είτε είναι εθνικιστής (ιδίως Χρυσαυγίτης), είτε απλός πολίτης, που βλέπει με καλό μάτι και ικανοποίηση τις βίαιες πράξεις των εθνικιστών και των νεοναζί.
Ας τα συλλογιστούν όμως και οι αδελφοί μας οι Αριστεροί και οι αναρχικοί, που νομίζουν πως η θρησκευτική μας κληρονομιά δεν έχει να προσφέρει τίποτα στους ανθρώπους, αλλά είναι ένα κουβάρι δεισιδαιμονιών για γιαγιάδες! Όχι. Όση αγάπη υπάρχει στον αριστερό και τον αναρχικό χώρο (ακόμα και στην καρδιά των άθεων) είναι επίδραση από τις ορθόδοξες ρίζες τους και, μακριά το Χριστό, αυτή η αγάπη εύκολα μπορεί να καταρρεύσει και να αντικατασταθεί από μίσος και πόλεμο (ταξικό ή φυλετικό).
Το μεταναστευτικό είναι τρομερό πρόβλημα, που οι συνέπειές του πάνε πολύ πιο πέρα από το χάσιμο του μεροκάματου των Ελλήνων εργατών, που κι αυτό είναι πολύ σοβαρό. Όμως δεν θα λυθεί με βία εναντίον απλών ανθρώπων – πιστεύω μάλιστα πως δε θα λυθεί καθόλου με βία. Αν όμως κάποιοι νομίζουν πως είναι περήφανοι Έλληνες, αρσενικοί, με καρδιά παρόμοια με του Καραϊσκάκη, του Μακρυγιάννη ή του Δασκαλογιάννη και του Χατζή Μιχάλη Γιάνναρη, ας πάνε να τα βάλουν με τη νιγηριανή μαφία, τη ρωσική ή την αλβανική μαφία ή τις διάφορες άλλες «εθνικές» μαφίες, που έχουν όπλα και διαπράττουν αληθινά οργανωμένα εγκλήματα. Ας καθαρίσουν την Αθήνα (ίσως κι άλλες μεγαλουπόλεις) από τις μαύρες Νιγηριανές σκλάβες, που κάποιοι ομοεθνείς τους τις κρατάνε αιχμάλωτες με βουντού και τις στέλνουν κάθε βράδυ, τρομοκρατημένες, να κάνουν πιάτσα στην Πατησίων και σε άλλους δρόμους. Εννοώ φυσικά να τις ελευθερώσουν από τους εκμεταλλευτές τους, όχι να τις εξολοθρεύσουν! Μπορούν;
Ας κάνουν κάτι για τη Θράκη, όπου η Τουρκική προπαγάνδα οργιάζει ακόμα και στους Πομάκους και κανείς δεν υπερασπίζεται την ελληνικότητά της (συγγνώμη, διεθνιστές αδελφοί, αλλά όντως έχουμε και μια πατρίδα).
Όχι να ψαρεύουν απ’ το σωρό άοπλους εργάτες και να τους σακατεύουν. Πολύ περισσότερο, όχι να δέρνουν μαθητές!
Κάτι ακόμα: το μεταναστευτικό θα ήταν πολύ μικρότερο πρόβλημα, αν ήμασταν αληθινοί χριστιανοί και, αντί να μισούμε «αυτούς που μας παίρνουν τις δουλειές μας» (στην πραγματικότητα, οι Έλληνες εργοδότες το κάνουν αυτό, που προτιμούν ξένους παρά Έλληνες), τους αγαπούσαμε, τους βοηθούσαμε να επιβιώσουν και – το κυριότερο – τους μιλούσαμε για το Χριστό, την Παναγία και τους αγίους. Έτσι κι εκείνοι θα ημέρευαν, θα μας καταλάβαιναν και πολλοί θα γίνονταν και χριστιανοί, δηλ. ένα με εμάς. Και θα σώζαμε μερικές ψυχές, με πρώτη και καλύτερη τη δική μας, που είναι μαύρη.
Θύμωσες; Δεν πειράζει.
Ας πω ότι ξεκίνησε μια χριστιανική αντι-ναζιστική και αντι-φασιστική κίνηση στο Facebook με πρωτοβουλία της γνωστής θεολόγου και συγγραφέως Εύης Βουλγαράκη.
Είμαι Έλληνας, απόγονος Ελλήνων. Η οικογένειά μου έχει τουλάχιστον δέκα μέλη που αγωνίστηκαν κατά των Τούρκων και κατά των Ναζί κατακτητών. Κάποιοι έδωσαν και τη ζωή τους ή βασανίστηκαν από τους Ναζί. Όμως, μ’ αυτά που γράφω, πιθανόν κάποια «λεβεντόπαιδα» να μου τη στήσουν και να μου σπάσουν το κεφάλι (χαλάλι, για την πατρίδα). Γιατί, ξέρεις, όποιος νομίζει πως έχει το δικαίωμα να δέρνει, σήμερα δέρνει τον ξένο, αλλά αύριο θα δείρει τον πατριώτη που διαφωνεί μαζί του…
Συνέπειες του μεταναστευτικού (για να είμαι σαφής):
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι φανερό πως, μετά από λίγα χρόνια, ο 1 στους 3 κατοίκους της Ελλάδας θα είναι αλλοδαπός μουσουλμάνος, που θα φέρει ένα τελείως διαφορετικό πολιτισμό. Η Ελλάδα, όπως την ξέρουμε, θα πάψει να υπάρχει, αφού και οι ντόπιοι, δηλ. οι ορθόδοξοι Έλληνες, φεύγουν από το σχολείο αμόρφωτοι, με άγνοια της ιστορίας, της θρησκείας, της γλώσσας και του πολιτισμού μας, έχοντας πλήρη εξάρτηση από τα καταναλωτικά αγαθά – τα οποία κάποιοι προ ετών μας πρόσφεραν σε αφθονία και τώρα μας τα στερούν, βυθίζοντας ολόκληρο τον ελληνικό λαό σε κατάσταση στέρησης, που φτάνει σε σημείο παροξυσμού. Η οικονομική και κοινωνική εξόντωση του ελληνικού λαού, που αντιμετωπίζουμε καθημερινά, είναι μια άλλη πτυχή του ίδιου σχεδίου.
Ποιοι κρύβονται από πίσω και τι θα πετύχουν; Δεν ξέρω. Όμως βλέπουμε να ξεπουλιέται η χώρα (δημόσιοι οργανισμοί, λιμάνια, αεροδρόμια, και σύντομα ο ορυκτός πλούτος), να στραγγαλίζονται οι ντόπιες προσπάθειες ανάκαμψης και ο λαός να βυθίζεται στο θρήνο και την απελπισία. Μόνη παρηγοριά του, ένα νέο «όπιο του λαού»: τα τούρκικα σήριαλ, προάγγελοι της μελλοντικής αυξημένης τουρκικής δύναμης. Όλα αυτά δε μπορεί να είναι τυχαία. Κάτι συμβαίνει, που φτάνει πολύ πιο πέρα από την οικονομική κρίση, την ελληνική κυβέρνηση ή την Τρόικα…
Παράλληλα, βλέπω να κουκουλώνεται η συγγένειά μας με μια άλλη ομάδα ανθρώπων, με τους οποίους θα μπορούσαμε πράγματι να συνυπάρχουμε: τα ορθόδοξα Βαλκάνια. Όμως μια αλληλογνωριμία με τους Σέρβους, τους Ρουμάνους, με το ορθόδοξο κομμάτι Αλβανίας και Βουλγαρίας και με τους άλλους ορθόδοξους λαούς, θα έφερνε δύναμη στην Ελλάδα, άρα και αντίσταση, κι αυτό δεν συμφέρει κάποιους, που θέλουν το κακό μας.
Φυσικά και πρέπει το Κράτος να φροντίσει ώστε να απογραφούν οι μετανάστες, να μη μπαίνουν άλλοι ανεξέλεγκτα και να κρατηθεί σε λογικά πλαίσια ο αριθμός των μόνιμα παραμενόντων στη χώρα μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ολιγωρία του Κράτους (σκόπιμη;) κάνει τον καθένα να (θέλει να) παίρνει το νόμο στα χέρια του, λειτουργώντας με το ένστικτο και τα πάθη, όπως συνήθως γίνεται! Το αποτέλεσμα: η ανάδυση της Χ.Α. από τα σκοτάδια του περιθωρίου...
Μια πραγματική πολιτική παρέμβαση στο πρόβλημα της μετανάστευσης (που το αντιμετωπίζει όλη η Ευρώπη), θα ήταν βέβαια να βοηθήσει η Ελλάδα, σε συνεργασία με άλλες δυτικές χώρες, στη λύση των κοινωνικών και πολιτικών προβλημάτων των χωρών, από τις οποίες προέρχονται οι μετανάστες. Δηλαδή, όπως το ΝΑΤΟ ή ο ΟΗΕ παρεμβαίνουν εκεί όπου τους καλούν… τα συμφέροντα των ΗΠΑ, ας γίνει μια προσπάθεια ειρηνικής παρέμβασης σε χώρες της Ασίας και της Αφρικής, ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες ζωής εκεί και να μην αναγκάζονται οι λαοί τους να μεταναστεύουν σωρηδόν.
Ας έχουμε υπόψιν ότι οι χώρες του Τρίτου Κόσμου ζουν σε άθλιες συνθήκες εξαιτίας, σε μεγάλο βαθμό, των σκληρών καθεστώτων τους και των δυτικών πολυεθνικών, που ληστεύουν τον πλούτο τους, καταστρέφουν τη γη τους και τις βυθίζουν στη φτώχεια και την εξαθλίωση.
Με τους μετανάστες, δηλαδή, στην πραγματικότητα έχουμε κοινούς εχθρούς: τις μεγάλες οικονομικές και πολιτικές δυνάμεις που εξοντώνουν και το λαό μας (έχουμε κι εμείς ευθύνες φυσικά) και τους λαούς Ασίας και Αφρικής. Όμως ένας αγώνας ενάντια στις δυνάμεις αυτές προϋποθέτει κυβερνήσεις πρόθυμες να αγωνιστούν με θυσίες για τους λαούς τους – και τέτοιες κυβερνήσεις λείπουν από πολλές τριτοκοσμικές χώρες, μα δυστυχώς κι από τη χώρα μας, αφού κι από εδώ πολλοί Έλληνες, απελπισμένοι, θα μεταναστεύσουν σύντομα σε άλλες χώρες!
Δεν θα διαφωνήσω σ'αυτά που λέτε κ.Ρηγινιώτη στο άρθρο αυτό,συμφωνώ και δηλώνων αηδία από τη στάση ορισμένων στην Ελλάδα,όμως δεν μας λέτε εσείς τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνουμε για να λυθεί στο μεταναστευτικό;γιατί κάποιος που θα διαβάσει το άρθρο σας θα νομίζει ότι είστε της άποψης υπέρ της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης χωρίς όρια και του "όσοι να'ναι όποιοι να'ναι"...Όταν οι ελληνικές αρχές έρχονται στα σύνορα αντιμέτωπες με τις ορδές λαθρομεταναστών τι θα πρέπει να κάνουν...για να μην χαρακτηριστούν και αντίχριστοι όπως εύκολα χαρακτηρίζονται οι αρχές από κάτι π.Λίβυους κτλ
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Περίεργο που ένας θιασώτης της βίας του Θεοδωσίου σαν κι εσάς κ.Ρηγινιώτη έχει τώρα πασιφιστικές απόψεις...
Αγαπητέ sapphire, το άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση(η πηγή αναφέρεται στην αρχή). Ζητάμε συγγνώμη για την καθυστέρηση στη δημοσίευση του σχολίου σας. Διευκρινίζουμε ότι ως ιστολόγιο δεν υιοθετούμε τους χαρακτηρισμούς σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧα χα! Σε καμία περίπτωση δεν είμαι θιασώτης της βίας του Θεοδόσιου, ούτε και καμιάς βίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι βίαιες πράξεις του Θεοδόσιου ήταν εγκλήματα και αμαρτήματα, καταδικαστέα 100%.
Όσο για το άλλο θέμα, το κράτος θα πρέπει να είναι αυστηρό. Όχι σκληρό και απάνθρωπο, αλλά αυστηρό. Όχι να εξευτελίζει τους μετανάστες και να τους μεταχειρίζεται σαν ζώα, αλλά να εμποδίσει τη μετατροπή της κοινωνίας σε ανθρωποαποθήκη (που έχει ήδη μετατραπεί). Η μετανάστευση προς την Ελλάδα πρέπει να είναι προσεκτικά ελεγχόμενη (και φυσικά να φύγουν πολλοί). Έτσι μόνο θα λυθεί το πρόβλημα και μάλιστα όχι εύκολα, γιατί έχει πάρει πολύ μεγάλες διαστάσεις...
Δυστυχώς, δε βλέπω στον ορίζοντα τέτοιους Έλληνες πολιτικούς.