Ἐκ μέρους γὰρ γινώσκομεν καὶ ἐκ μέρους προφητεύομεν· ὅταν δὲ ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ ἐκ μέρους καταργηθήσεται. Ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν, ὡς νήπιος ἐφρόνουν, ὡς νήπιος ἐλογιζόμην· ὅτε δὲ γέγονα ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου. Βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι' ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι, τότε δὲ πρόσωπον πρὸς πρόσωπον· ἄρτι γινώσκω ἐκ μέρους, τότε δὲ ἐπιγνώσομαι καθὼς καὶ ἐπεγνώσθην. Νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη (Πρός Κορινθίους A' 13,9-13).
Από τους πιο πλούσιους κανόνες, σε λεκτικό και περιεχόμενο. "Η το άσχετον κρατούσα και υπερώον εν νεφέλαις ύδωρ, η αβύσσους χαλινούσα και θαλάσσας αναχαιτίζουσα Θεού σοφία, ύδωρ νιπτήρι βάλλει..." Μπορεί κανείς να φτάσει αυτόν τον στίχο;Καλό Πάσχα!
Ή αυτόν:"Ὡς ἀνθρωπος ὑπάρχων οὐσίᾳ, οὐ φαντασίᾳ,οὕτω Θεὸς τῶ τρόπῳ τῆς ἀντιδόσεως,ἡ φύσις ἡ ἐνωθεῖσα μοι' Χριστὸν ἕνα,διό με γνῶτε, τὰ ἐξ ὧν, ἐν οἷς,ἅπερ πέφυκα σώζοντα".Καλή Ανάσταση σε σας και σ'όλον τον κόσμο.
Από τους πιο πλούσιους κανόνες, σε λεκτικό και περιεχόμενο. "Η το άσχετον κρατούσα και υπερώον εν νεφέλαις ύδωρ, η αβύσσους χαλινούσα και θαλάσσας αναχαιτίζουσα Θεού σοφία, ύδωρ νιπτήρι βάλλει..." Μπορεί κανείς να φτάσει αυτόν τον στίχο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό Πάσχα!
Ή αυτόν:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ὡς ἀνθρωπος ὑπάρχων οὐσίᾳ, οὐ φαντασίᾳ,οὕτω Θεὸς τῶ τρόπῳ τῆς ἀντιδόσεως,ἡ φύσις ἡ ἐνωθεῖσα μοι' Χριστὸν ἕνα,διό με γνῶτε, τὰ ἐξ ὧν, ἐν οἷς,ἅπερ πέφυκα σώζοντα".
Καλή Ανάσταση σε σας και σ'όλον τον κόσμο.